Terug bij mijn ex van Jay ten Brink. Werkt het echt? Mijn ervaringen.

In de vijf jaar dat Jay ten Brink mensen helpt om hun ex terug te krijgen, is hij steeds meer bekend geworden als de man die je moet spreken als je je ex terug wilt. Er zijn allerlei adviseurs en artikelen verschenen en verdwenen… Maar Jay is altijd zichzelf gebleven en voor oprecht advies gegaan en steun gegevenaan vrouwen en mannen van alle leeftijden.

Ontvang persoonlijk advies van Jay ten Brink

Als zo iemand zijn kennis en ervaringen met honderden mensen in een boek  als Terug bij mijn Ex aanbiedt en hij je persoonlijk kan begeleidenvoor maar 67 euro, dus alle psychologische trucs en dingen die werkten bij anderen, dan zou je gek zijn om zo een kans te laten liggen en het niet stap voor stap te volgen.

Mijn Ervaringen met het consult en het boek van Jay.

Dus toen ik meer dan een jaar geleden  mijn ex kwijt was geraakt was het precies wat ik deed. Hieronder geef ik precies aan wat ik vond en wat het boek Terug Bij Mijn Ex voor mij heeft gedaan.

Toen mijn vriendin het ineens niet meer zag zitten in de relatie voelde dat voor mij vreselijk. Een gevoel van heel veel verdriet en niet weten wat ik verder moest doen ging de hele dag door mij heen. Ik was erg teneergeslagen, maar ik wist dat er hoop was en dat het beter kon gaan als ik zou veranderen. Dus toen heb ik actie ondernomen en het boek besteld. De volgende dag kreeg ik het thuis.

Het boek is een boek van 76 pagina’s en wordt je thuisgestuurd, ik kreeg het binnen een dag. Ook kan je meteen een Snel Start gids downloaden die mij erg hielp om de eerste dagen geen stomme fouten meer te maken en mijn verdriet te verwerken.

Toen het binnenkwam heb ik het in twee dagen helemaal uitgelezen. Daarna heb ik alle technieken en psychologische trucs toegepast.  Het was een hele intensieve periode waar ik veel van heb geleerd. En mijn vriendin en ik zijn alweer meer dan een jaar bij elkaar. Het is voor bijna iedereen die zijn of haar partner terugwilt een geweldig boek.

Is dit het boek voor jou?

Het boek werkt vooral goed voor mannen en vrouwen die echt hun ex terug willen en nu liefdesverdriet hebben. Jay ten Brink geeft namelijk voor iedereen een stappenplan met wat je precies moet doen om je ex weer terug te krijgen en om je goed te voelen. Jay leert je allereerst om je gevoelens beter onder controle te krijgen. Pas toen ik dat ene beetje leerde van het boek kon ik de psychologische trucs uitvoeren die ook in het boek staan. Het boek is door de tips en adviezen over het verbeteren van jezelf en daardoor je relatie ook heel goed voor je als het bijna uit is.

Voor wie is dit boek niet?

Het boek is geen onderzoek of een uitgebreide uitleg over liefdesrelaties. Het is geschreven om zo snel mogelijk je liefdesverdriet te verwerken en om stappen te zetten om je ex terug te krijgen. Verwacht dus niet dat je een geweldige psycholoog bent als je het gelezen hebt. Maar het staat vol met duidelijke tips en adviezen die je meteen kan toepassen. Ook vond ik dat er wat spelfouten in stonden. Het is geen literatuur , het is het handboek dat je moet hebben als je snel je ex terug wilt.

Individueel advies

Ik heb advies gehad van Jay ten Brink persoonlijk. Hij vroeg mij om precies op te schrijven wat ik wilde en hoe ik mij voelde. Daarna heb ik stap voor stap uitgelegd gekregen wat ik moest doen, wel belangrijk is dat je open bent en zegt wat er in je hoofd en leven speelt. Hij nam mij bij de hand en vertelde elke dag wat ik moest doen, hoe lang ik moest wachten en wat ik moest gaan zeggen. Dit heeft mij enorm gerustgesteld, vertrouwen gegeven en vooral gezorgd dat ik mijn vriendin kon terugkrijgen. Het is geweldig als iemand je zo kan helpen met datgene waar je bij niemand echt om hulp kan vragen. Het is zo weinig geld voor een zo belangrijke wens in je leven, dat je het echt moet doen!

Hoogtepunten uit Terug bij mijn ex.

Ik had een paar zaken uit het boek dat mij echt hebben geholpen en die ik graag met je deel. Het hangt natuurlijk van je situatie af wat je uit het boek haalt maar dit waren mijn hoogtepunten:

Ten eerste, is er een onderdeel dat je helpt je liefdesverdriet en breuk te begrijpen. Hier staan ook redenen waarom geliefden uit elkaar gaan. Zonder begrip van relaties en redenen waarom je ex weg is zal je niet de eerste stappen kunnen zetten.

Wat mij erg hielp waren de technieken om je ex uit je hoofd te krijgen en je verdriet te verwerken. Je kan niet met je ex in contact komen als je nog wanhopig bent, depressief of boos. Dit deel van het boek helpt je je emotionele wonden te helen.

Waar ging het fout?. Je zal moeten begrijpen waar het is misgegaan tussen jou en je ex. Waarom het uitgegaan is en wat jij moet veranderen aan jezelf is heel belangrijk. Hiervoor staan een paar effectieve technieken die mij hielpen om te zien wat ik steeds fout deed en daardoor kon aanpakken.

Hoe neem je weer contact op? Zoals Jay het zei is het ook. Je ex kent je door en door en die kan je niet makkelijk voor de gek houden. Een telefoongesprek vond bij mij na een week of zes plaats. Toen voelde ik mij sterk genoeg. Het meest interessante was dat ik precies wist wat ik ging zeggen en mijn doel wilde bereiken. Dit is gelukt een leuke maar korte afspraak was het gevolg en daarna ging het weer hard.

Probeer nu het boek  en het persoonlijk advies voor 60 dagen voor maar 67,- euro!

Wil jij ook je ex terug?

Niets zal dus worden achtergehouden aan trucs en adviezen om je ex weeer terug te winnen. Hierbij kom in direct contact met Jay ten Brink via e-mail. Voor mij heeft dit advies tot een goed contact geleid en vooral gezorgd dat ik ook andere zaken beter ging aanpakken als gezondheid en vriendschappen. Die zijn namelijk de basis voor het zijn van een aantrekkelijke partner.

Het boek werkt als je de stappen volgt en er is zelfs een 60 dagen garantie op het boek. Dus je krijgt je geld terug als je denkt dat het niet heeft gewerkt voor je. In die tijd heb je al je advies gehad en contact gehad met de ervaringsdeskundige.

Hier is de link:

Probeer Terug Bij Je Ex Door Facebook Nu 60 Dagen. Lees hier meer.....